Ustvarjanje produktivnega geografskega učnega okolja z vidika učnih stilov, oblik in metod
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.29.89-101Ključne besede:
geografsko izobraževanje, prostor, učno okolje, učni stili, izkustveno učenje, učne oblike, učne metode.Povzetek
Izkušnje, ki jih pridobimo v prostoru (ne)posredno vplivajo na proces izobraževanja oz. na samo učno okolje. Prav zato je najbolj produktivno tisto učno okolje, ki temelji na izkustvenem učenju. V tej raziskavi je izkušnja prevzela vodilno mesto pri oblikovanju didaktičnih pristopov k poučevanju geografije in opredeljevanju učnih stilov, oblik in metod oz. k ustvarjanju reprezentativnega geografskega učnega okolja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2008
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Nemec, L. (2008). Ustvarjanje produktivnega geografskega učnega okolja z vidika učnih stilov, oblik in metod. Dela, 29, 89-101. https://doi.org/10.4312/dela.29.89-101