Novejša raziskovalna in pedagoška prizadevanja ter dosežki katedre za didaktiko geografije na ljubljanski univerzi

Avtorji

  • Jurij Kunaver Hubadova 16, SI-1113 Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.32.71-84

Ključne besede:

didaktika geografije, kompetence učiteljev, stalno spopolnjevanje, Ilešičevi dnevi, Društvo učiteljev geografije Slovenije, revija Geografija v šoli, mednarodno sodelovanje

Povzetek

Prispevek obravnava nekatera najpomembnejša vprašanja razvoja didaktike geografije ob 90-letnici Oddelka za geografijo na Univerzi v Ljubljani in izobraževanja učiteljev geografije, ki je na ustanovi med najbolj uravnoteženimi. V zadnjem času narašča zanimanje za raziskovanje na tem področju, obravnavamo pa tudi večne dileme, kot je uveljavljanje predmeta v šolskem kurikulu in naloge, ki jih ima katedra oziroma geografija kot šolski predmet v mednarodni, še zlasti v Evropski skupnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2009

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Kunaver, J. (2009). Novejša raziskovalna in pedagoška prizadevanja ter dosežki katedre za didaktiko geografije na ljubljanski univerzi. Dela, 32, 71-84. https://doi.org/10.4312/dela.32.71-84

Podobni članki

1-10 od 301

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.