Novejša raziskovalna in pedagoška prizadevanja ter dosežki katedre za didaktiko geografije na ljubljanski univerzi
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.32.71-84Ključne besede:
didaktika geografije, kompetence učiteljev, stalno spopolnjevanje, Ilešičevi dnevi, Društvo učiteljev geografije Slovenije, revija Geografija v šoli, mednarodno sodelovanjePovzetek
Prispevek obravnava nekatera najpomembnejša vprašanja razvoja didaktike geografije ob 90-letnici Oddelka za geografijo na Univerzi v Ljubljani in izobraževanja učiteljev geografije, ki je na ustanovi med najbolj uravnoteženimi. V zadnjem času narašča zanimanje za raziskovanje na tem področju, obravnavamo pa tudi večne dileme, kot je uveljavljanje predmeta v šolskem kurikulu in naloge, ki jih ima katedra oziroma geografija kot šolski predmet v mednarodni, še zlasti v Evropski skupnosti.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2009
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Kunaver, J. (2009). Novejša raziskovalna in pedagoška prizadevanja ter dosežki katedre za didaktiko geografije na ljubljanski univerzi. Dela, 32, 71-84. https://doi.org/10.4312/dela.32.71-84