Šolska geografija v luči vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj

Avtorji

  • Karmen Kolnik Oddelek za geografijo Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru Koroška c. 160, SI-2000 Maribor

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.34.201-210

Ključne besede:

geografija, vzgoja, izobraževanje, učni načrt, gimnazija, načela trajnostnega razvoja

Povzetek

Na osnovi nacionalnih smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (VITR) smo v Sloveniji prenovili šolske kurikule, vključno z učnimi načrti za geografijo. Pri VITR si prizadevamo za močno socio-ekonomsko in okoljsko ozaveščenost ter državljansko pripravljenost za posameznikov osebni angažma pri reševanju problemov. V članku je predstavljena soodvisnost akterjev VITR pri doseganju ciljev in razvoju kompetenc učencev na primeru pouka geografije,s posebnim poudarkom na zastopanosti enajstih načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Kot izbran primer smo analizirali prenovljeni učni načrt za geografijo v gimnazijah z 210-urnim programom.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2010

Številka

Rubrika

Razgledi

Kako citirati

Kolnik, K. (2010). Šolska geografija v luči vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Dela, 34, 201-210. https://doi.org/10.4312/dela.34.201-210