Migracije v slovenskih šolskih geografskih učbenikih

Avtorji

  • Jurij Senegačnik Modrijan založba, d. o. o., Poljanska cesta 15, SI-1000 Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.40.179-195

Ključne besede:

migracije, demografija, geografija prebivalstva, geografski učbenik, didaktika geografije

Povzetek

V Sloveniji se migracije obravnavajo v skoraj vseh geografskih učbenikih za različne stopnje izobraževanja. V učbenikih za osnovno šolo od šestega do devetega razreda učenci pridobivajo znanje o migracijah po induktivni poti. Zahtevnost obravnave in količina informacij se s starostno stopnjo stopnjujeta. V gimnazijskem programu je učna pot pridobivanja znanja o migracijah deduktivna. Največ pozornosti je migracijam namenjeno v učbenikih obče geografije. V učbenikih za negimnazijske programe se migracije obravnavajo v manjši meri, pristopi pa niso enotni.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2013

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Senegačnik, J. (2013). Migracije v slovenskih šolskih geografskih učbenikih. Dela, 40, 179-195. https://doi.org/10.4312/dela.40.179-195