Teoretična in terminološka izhodišča izseljenstva ter poznavanje tematike izseljenstva med slovenskimi učenci in dijaki
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.41.165-181Ključne besede:
izseljenstvo, terminologija, didaktika geografije, učenci in dijakiPovzetek
Prvi del prispevka obravnava osnovna teoretična in terminološka izhodišča izseljenstva, med drugim teorije migracij in teoretični oris nekaterih pojmov, vezanih na migracije. V drugem delu se osredotoča na prikaz ključnih ugotovitev empirične raziskave med 687 učenci in dijaki devetih slovenskih šol, ki kažejo poznavanje terminologije izseljenstva med mladimi.
Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2014
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Ilc Klun, M. (2014). Teoretična in terminološka izhodišča izseljenstva ter poznavanje tematike izseljenstva med slovenskimi učenci in dijaki. Dela, 41, 165-181. https://doi.org/10.4312/dela.41.165-181