Delo z učenci s posebnimi potrebami: mnenja in izkušnje učiteljev geografije
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.46.89-122Ključne besede:
učenec, učitelj, pouk geografije, posebne potrebe, vzgoja, izobraževanjePovzetek
V času značilnih hitrih sprememb na področju znanja, tehnologije ter tudi sistema vrednot dobivajo otroci in mladostniki s posebnimi potrebami drugačno mesto in vlogo v svetu, kot so jo imeli v preteklosti. Na področju oseb s posebnimi potrebami so s spremembami vzniknile in obrodile ideje integracije, normalizacije in v novejšem času inkluzije. S pilotsko kvalitativno raziskavo smo želeli ugotoviti, kako učitelji geografije, ki poučujejo na osnovnih in srednjih šolah v Sloveniji, ocenjujejo svojo usposobljenost za delo z učenci s posebnimi potrebami in kakšne so njihove dosedanje izkušnje. Učitelji geografije se zavedajo pomembnosti in zahtevnosti tovrstnih nalog ter jih tudi z vso odgovornostjo sprejemajo, pri čemer so v oceni lastne kompetentnosti kritični. Med največje pomanjkljivosti dosedanjega dela v inkluzivni šoli uvrščajo preveliko število učencev s posebnimi potrebami, vključenih v posamezen razred, saj vključenost več kot dveh učencev z različnimi posebnimi potrebami lahko pomembno vpliva na kakovost pouka v razredu.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
31. 12. 2016
Številka
Rubrika
Razprave
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Tatjana Resnik Planinc, Karmen Kolnik
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Resnik Planinc, T., & Kolnik, K. (2016). Delo z učenci s posebnimi potrebami: mnenja in izkušnje učiteljev geografije. Dela, 46, 89-122. https://doi.org/10.4312/dela.46.89-122