Vrednotenje izobraževalnega potenciala geodiverzitete na primeru Cerkniškega polja
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.47.5-39Ključne besede:
geodiverziteta, varstvo narave, izobraževanje, ekskurzija, Cerkniško poljePovzetek
Koncept geodiverzitete obstaja že več kot 20 let. Večina metod vrednotenja geodiverzitete se uporablja za ugotavljanje geokonzervatorskega ali geoturističnega potenciala. Metode, s katerimi bi lahko vrednotili izobraževalni potencial geodiverzitete, so zelo redke. Glavni cilj našega članka je podati novo metodo vrednotenja geodiverzitete za določanje izobraževalnega potenciala proučevanega območja. Metoda je uporabna za učne namene, ko učitelji načrtujejo organizacijo strokovnih ekskurzij ali terenskega dela.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Uroš Stepišnik, Mojca Ilc Klun, Blaž Repe
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.