Biografsko-narativni metodološki pristop za poučevanje in razumevanje vsebin slovenskega izseljenstva

Avtorji

  • Mojca Ilc Klun Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.48.61-76

Ključne besede:

migracije, slovensko izseljenstvo, vzgojno-izobraževalni sistem, biografsko-narativni metodološki pristop, življenjske zgodbe

Povzetek

Prispevek prikazuje uporabnost biografsko-narativnega metodološkega pristopa pri poučevanju, razumevanju in vrednotenju vsebin slovenskega izseljenstva. Prepričani smo, da lahko preko omenjenega metodološkega pristopa mlade učinkoviteje poučujemo o vsebinah slovenskega izseljenstva in s tem pristopom pri mladih vzbudimo željo po raziskovanju omenjene tematike.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31. 12. 2017

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Ilc Klun, M. (2017). Biografsko-narativni metodološki pristop za poučevanje in razumevanje vsebin slovenskega izseljenstva. Dela, 48, 61-76. https://doi.org/10.4312/dela.48.61-76