Hegel᾽s Aesthetics and the Idea of Absolute Music

Authors

  • Jurij Snoj Znanstvenoraziskovalni center SAZU, Muzikološki inštitut

DOI:

https://doi.org/10.4312/mz.47.1.9-29

Keywords:

G. W. Fr. Hegel, aesthetics of music, musical contents

Abstract

In his Lectures on Fine Art, in the chapter devoted to music, Hegel dealt with the question of musical content. According to him, music may express various human affections, yet this is not its essential purpose. More important is that in music the individual subject encounters one's self. As such, music is independent of outer content. In his aesthetics Hegel thus incorporated the old theory of the affections, yet he also surpassed it.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Jurij Snoj, Znanstvenoraziskovalni center SAZU, Muzikološki inštitut
    Jurij SNOJ je raziskovalec v Muzikološkem inštitutu Znanstve- noraziskovalnega centra SAZU. Po študiju muzikologije in klavirja se je kot sodelavec Muzikološkega inštituta posvetil raziskovanju srednjeveških koralnih rokopisov na Slovenskem in doktoriral z razpravo o novoodkritih fragmentih koralnih rokopisov v Ljubljani (Univerza v Ljubljani). V letih 1994–2009 je bil profesor za zgodovino, teorijo in paleografijo starejše glasbe na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Študijsko se ukvarja predvsem s srednjeveškimi koralnimi rokopisi v srednjeevropskem prostoru, z antično in srednjeveško glasbeno teorijo ter z estetskimi vprašanji, povezanimi z njo. Je aktivni član mednarodne študijske skupine Cantus Planus.

Published

10. 06. 2011

Issue

Section

Articles

How to Cite

Snoj, J. (2011). Hegel᾽s Aesthetics and the Idea of Absolute Music. Musicological Annual, 47(1), 9-29. https://doi.org/10.4312/mz.47.1.9-29