Freie Norddeutsche "Clavierstücke Pedaliter" zwischen Orgel und Saitenclavieren

Authors

  • Dalibor Miklavčič

DOI:

https://doi.org/10.4312/mz.47.2.51-89

Keywords:

pedaliter, northgerman baroque music, idiom, stringed keyboard instruments with pedal, organ tuning

Abstract

Baroque North German “free keyboard music pedaliter” does not necessarily represent exclusive organ music. Structural differences between choral repertoire and pedaliter free works show them as two separate genres, choral works being genuine organ music, free works belonging rather to the idiom of clavichords or harpsichords with pedals. New parameters for the performance practice of this repertoire arise.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Dalibor Miklavčič
    Dalibor MIKLAVČIČ je glasbeno izobrazbo prejel v Ljubljani, na Dunaju (študij orgel in kompozicije na Univerzi za glasbo) ter v Milanu (pri L. Ghielmiju). Plod njegovega zanimanja za razna glasbila s tipkami so njegovi kon- certi (23 evropskih držav, Azija) tako na orglah kot (pedalnem) čembalu in (pedalnem) klavirju, za katere prejema izvrstne mednarodne kritike. Raziskuje več aspektov tega inštrumentarija, njegove izvajalske prakse ter zgodovinskega in sociološkega konteksta. Njegova pedagoška dejavnost vključuje trajna sodelovanja z univerzami v Avstriji (Graz, gost. prof. za orgle do 2009), Sloveniji (Akademija za glasbo) ter preko 30 mojstrskih tečajev v Evropi za najvidnejše inštitucije v Londonu, na Dunaju, Budimpešti, Beogradu, ... Pripravil je zasnove za preko 25 novih orgel v Sloveniji, najraje v zgodovinskih slogih, ter bil nekaj let predsednik Slovenskega orgelskega društva.

Published

1. 12. 2011

Issue

Section

Articles

How to Cite

Miklavčič, D. (2011). Freie Norddeutsche "Clavierstücke Pedaliter" zwischen Orgel und Saitenclavieren. Musicological Annual, 47(2), 51-89. https://doi.org/10.4312/mz.47.2.51-89

Most read articles by the same author(s)