Deutsche Tabulatur: gebreuchlich oder verdrießlich?

Authors

  • Marko Motnik Universität Wien, Institut für Musikwissenschaft

DOI:

https://doi.org/10.4312/mz.47.2.125-137

Keywords:

tabulature, intabulation, vocal polyphony, keyboard instrument

Abstract

Intabulation and playing vocal compositions were important duties of 16th– and 17th– century organists, which are corroborated both by explicit reports as well as by the contents of numerous volumes of tabulatures from this period.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Marko Motnik, Universität Wien, Institut für Musikwissenschaft

Marko MOTNIK je študiral orgle, cembalo, instrumentalno vzgojo in muzikologijo na Dunaju, kjer je na dunajski univerzi tudi doktoriral na temi, osrediščeni na vprašanje zgodovine transmisije Jacoba Handla- Gallusa. Je asistent za zgodovinsko muzikologijo Inštituta za muzikologijo Univerze na Dunaju. Glavna področja njegovega zanimanja so: duhovna glasba od 16. do 19. stoletja, zgodovina transmisije del J. S. Bacha, zgodovinska plesna glasba ter glasba za instrumente s tipkami. Sodeluje z vrsto institucij: Bachovi arhivi v Leipzigu, Avstrijska akademija znanosti (Komisija za muzikologijo) in Privatna Esterházyjeva fundacija v Eisenstadtu.

Published

01.12.2011

How to Cite

Motnik, M. (2011). Deutsche Tabulatur: gebreuchlich oder verdrießlich?. Musicological Annual, 47(2), 125–137. https://doi.org/10.4312/mz.47.2.125-137

Issue

Section

Articles