Composers and Audiences between High and Popular Culture: Towards a Theory and History of Social Reception of Opera

Authors

  • Vlado Kotnik Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistiko

DOI:

https://doi.org/10.4312/mz.48.1.129-164

Keywords:

opera, audience, high culture, popular culture, people’s culture

Abstract

The article is based on a pondered outline of examples of the social reception of opera. Four models of the social reception of opera are exemplified: 1) Mozart, hybridism and divergent culture; 2) Wagner, avantgardism and high culture; 3) Meyerbeer, commercialism and popular culture; 4) Verdi, belcantism and people’s culture.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Vlado Kotnik, Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistiko
    Vlado KOTNIK je docent za področje socialne antropologije na Oddelku za medijske študije Fakultete za humanistične študije Univerze na Primorskem in višji znanstveni sodelavec na Znanstveno-raziskovalnem središču Univerze na Primorskem. Na Filozofski fakulteti v Ljubljani je leta 1999 diplomiral iz sociologije kulture in filozofije, na ISH – Fakulteti za podiplomski humanistični študij v Ljubljani pa leta 2004 doktoriral iz antropoloških znanosti. V študijskem letu 2004/05 je kot dobitnik priznane francoske podoktorske štipendije Fernand Braudel de la Ville de Paris izvajal podoktorski projekt na eminentni znanstveni instituciji Maison des sci- ences de l’homme v Parizu, istočasno pa je gostoval na znani pariški visoki šoli École des hautes études en sciences sociales. V letu 2007 je bil sodelavec Oddelka za družbene znanosti na Loughborough University, Velika Britanija. Njegovo raziskovalno delo se vključuje na področja socialne in zgodovinske antropologije, opernih študijev, medijskih študijev, študijev občinstev, kulturnih študijev in sociologije kulture. Je avtor številnih znanstvenih člankov in štirih znanstvenih monografij, zadnja z naslovom (2010) izdana pri nemški akademski založbi Peter Lang Verlag.

Published

1. 06. 2012

Issue

Section

Articles

How to Cite

Kotnik, V. (2012). Composers and Audiences between High and Popular Culture: Towards a Theory and History of Social Reception of Opera. Musicological Annual, 48(1), 129-164. https://doi.org/10.4312/mz.48.1.129-164