The End of the “Grand Narrative”? Understanding Slovenian Church Music of the Late 19th and Early 20th Century

Authors

  • Aleš Nagode Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/mz.49.2.49-56

Keywords:

music historiography, Slovenia, reli- gious music, 19th Century, 20th Century

Abstract

Observation of the late 19th and early 20th century religious music in Slovenia was so far incorporated into different historiographical “grand narratives”. These attempts have in general led to selective use and distortion of information about historical reality. It seems that the only feasible method left is the micro-historical observation.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Aleš Nagode, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
    Aleš NAGODE je leta 1991 diplomiral na oddelku za muzi- kologijo Filozofske fakultete v Ljubljani. Od marca do decembra 1992 je bil zaposlen kot organizator pri Slovenskem komornem zboru. Leta 1993 se je zaposlil kot mladi raziskovalec na Muzikološkem institutu ZRC SAZU, kjer je bil izvoljen v naziv raziskoval- nega asistenta. Leta 1995 je na Filozofski fakulteti v Ljubljani končal magistrski študij z delom Šest latinskih maš Venčeslava Wratnyja. Istega leta je postal asistent na oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete. Doktoriral je leta 1997 s tezo Cecilijanizem na Slovenskem, kot glasbeno, kulturno in družbeno vprašanje. Leta 1998 je bil izvoljen v naziv docenta za področje muzikoloških znanosti. – Pri svojem raziskovalnem delu se posveča predvsem vprašanjem slovenske cerkvene glasbe 18. in 19. stoletja.

Published

1. 12. 2013

Issue

Section

Articles

How to Cite

Nagode, A. (2013). The End of the “Grand Narrative”? Understanding Slovenian Church Music of the Late 19th and Early 20th Century. Musicological Annual, 49(2), 49-56. https://doi.org/10.4312/mz.49.2.49-56