Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Preskoči do trenutne številke
Skoči na nogo strani
Open Menu
Vestnik za tuje jezike
Vestnik za tuje jezike
Zadnja številka
Arhiv
O nas
O reviji
Prispevki
Uredniški odbor
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Trenutna številka
Letn. 14 Št. 1 (2022)
Objavljeno:
23.12.2022
Celotna številka
PDF (English)
Uvodnik
Uvodnik
Meta Lah
5-6
PDF
Članki
Semantična prozodija v specializiranih besedilih
Primer slovenskih in angleških letnih poročil
Matjaž Martič
7-26
PDF
Primerjava veznikov QUE in DA na podlagi korelativnih struktur v francoščini in srbščini
Ljubica Vlahović, Snežana Gudurić
27-44
PDF (Français (France))
Metajezikovni diskurz in dinamika rabe metafor vode v begunskem diskurzu nemške jezikovne različice Wikipedije
Janja Polajnar Lenarčič
45-69
PDF
Metafore kot zrcalo nestrpnosti
Ali se poročanje o beguncih sploh spreminja?
Vesna Lazović
71-84
PDF
Krnitev s sklapljanjem kot besedotvorni proces
Primerjalna analiza med angleškimi in francoskimi sklopi
Tina Grlj
85-106
PDF (English)
Zgodnji pesniški opus Vladimirja Kaučiča – Jeana Vodaina
Urh Ferlež
107-128
PDF (Italiano)
Vpliv ideologije na slovensko recepcijo romana in filma V vrtincu
Janko Trupej
129-146
PDF
Primerjava razmerja med analitičnim jezikovnim znanjem in metajezikovnim zavedanjem pri enojezičnih in zaporedno dvojezičnih študentih
Birtan Baytar, İsmail Çakır
147-176
PDF (English)
Didaktika in metodologija poučevanja in učenja ritma francoskega jezika pri odraslih
Stanje in perspektive
Sophie Aubin
177-195
PDF (Français (France))
Primerjava strategij učenja angleškega besedišča pri dvojezičnih in večjezičnih učencih
Kübra Aksak, Feryal Cubukcu
197-223
PDF (English)
Ideološki cilji v gradivih osnovnošolskih učbenikov za francoščino
Zineb Haroun
225-242
PDF (Français (France))
Uporaba tehnik gledališke improvizacije pri poučevanju italijanščine kot tujega jezika
Jošt Jesenovec
243-257
PDF (Italiano)
Reprezentacije učiteljskega poklica v biografijah bodočih učiteljev nemščine na začetku pedagoškega študija
Andreja Retelj
259-274
PDF (Deutsch)
Izziv ocenjevanja vsebine in koherence
Cvetka Sokolov
275-292
PDF (English)
Pomen upoštevanja konceptov pri pravnem prevajanju
Eglantina Gishti, Maklena Çabej
293-306
PDF (Français (France))
Izpolnjevanje potreb študentov mednarodnega prava po učenju tujih jezikov
Ekaterina Samorodova, Sofia Bakaeva
307-324
PDF (English)
Stališča študentk in študentov do rabe avtentičnih gradiv in opravil pri pouku tujih jezikov stroke
Andreja Drašler, Saša Podgoršek
325-341
PDF
Pouk na daljavo – nove prakse in izzivi pri poučevanju ter učenju tujega jezika v srednji šoli
Miranda Bobnar
343-362
PDF
Recenzije
L’incanto del pesce luna
Miona Dinić
365-367
PDF (Italiano)
Das Leben B1: Deutsch als Fremdsprache: Kurs- und Übungsbuch
Mojca Leskovec
369-371
PDF
Prima aktiv: Deutsch für Jugendliche A1.1, A1.2: Kursbuch
Mojca Leskovec
373-375
PDF
Romantik zwischen zwei Welten
Héloïse Elisabeth Marie-Vincent Ghislaine Ducatteau
377-378
PDF (Español (España))
Učbenik madžarščine za Slovence, 1, 2
Annamária Gróf
379-382
PDF
Introduction au français des affaires
Mojca Jarc
383-385
PDF
PanromanIC. Manuale di intercomprensione fra lingue romanze
Anne-Cécile Lamy-Joswiak
387-391
PDF (Français (France))
Poglej vse številke
Razvil
Open Journal Systems
Jezik
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Italiano
Slovenščina
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje