Meta Lah: Bralno razumevanje pri pouku tujega jezika – vloga tipa in avtentičnosti besedila

Avtorji

  • Mojca Schlamberger Brezar Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.4.311-312

Povzetek

Lah, Meta (2012): Bralno razumevanje pri pouku tujega jezika: vloga tipa in avtentičnosti besedila. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. ISBN 978-961-237-540-9, mehka vezava, 214 strani, 19,90 EUR

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31.12.2012

Kako citirati

Schlamberger Brezar, M. (2012). Meta Lah: Bralno razumevanje pri pouku tujega jezika – vloga tipa in avtentičnosti besedila. Vestnik Za Tuje Jezike, 4(1-2), 311–312. https://doi.org/10.4312/vestnik.4.311-312

Številka

Rubrike

Recenzije