Usvajanje tujega jezika preko učenja poezije – študija primera na osnovi romunskega jezika

Avtorji

  • Ioana Jieanu Filozofska Fakulteta, Univerza v Ljubljani Faculté des Lettres et Sciences, Université de Ploieşti (UPG)

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.6.163-175

Ključne besede:

pesniški jezik, romunščina kot tuji jezik, kaligrami, simbolična poezija, dadaistična poezija

Povzetek

Cilj naše raziskave je ugotoviti, kakšen vpliv lahko ima uporaba poezije na učenje romunščine kot tujega jezika: kulturna ozaveščenost, razvoj smisla za jezik, opazovanje in primerjava pesniškega jezika s tujim jezikom oz. tujimi jeziki, ki jih študent pozna. S tem namenom smo analizirali, na kakšen način sta bila poezija in poetični jezik vključena v učenje romunskega jezika.
V raziskavi je sodelovalo 12 študentov, izmed katerih vsi govorijo najmanj štiri jezike, od tega dva romanska jezika. Študentje so poetični jezik usvojili z branjem in s poslušanjem romunskih pesmi in ga nato uporabili tako pri individualnem (kaligrami, simbolična poezija), kot tudi pri kolektivnem kreativnem pisanju (dadaistična poezija).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

31.12.2014

Kako citirati

Jieanu, I. (2014). Usvajanje tujega jezika preko učenja poezije – študija primera na osnovi romunskega jezika. Vestnik Za Tuje Jezike, 6(1), 163–175. https://doi.org/10.4312/vestnik.6.163-175

Številka

Rubrike

Didaktika tujih jezikov