Šolska srečanja z romanom Marca Haddona Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa

Avtorji

  • Mira Hladnik članica DPK PM za angleščino

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.77-96

Ključne besede:

Aspergerjev sindrom, avtizem, glavni junak, metafora, fraza, osebno pismo, (pol)uradno pismo, detektivski roman, kriminalka, medpredmetne povezave pri po uku

Povzetek

Čeprav je na voljo ogromno materialov, ki so nam v pomoč pri poučevanju in pro učevanju Haddonovega romana Skrivni primer ali kdo je umoril psa, pa jih tale članek dodaja še nekaj. V prvi vrsti postreže z vprašanji ter predlaga odgovore nanje. Takšen, sicer precej tradicionalen pristop pripravi dijaka, da se bolj natančno poglobi v delo. Nadalje so nanizane ideje za naslove oz. teme esejev, pisem, govornih vaj, iger vlog. Za preverjanje dijakovega razumevanja umetniškega dela je dodanih še nekaj konkretnih nalog. Skratka, gre za skupek raznolikih pristopov in dejavnosti, med katerimi učitelj prosto izbira.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

31. 12. 2011

Številka

Rubrika

Književnost

Kako citirati

Hladnik, M. (2011). Šolska srečanja z romanom Marca Haddona Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 77-96. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.77-96