Vrednotenje medkulturne zmožnosti pri pouku tujega jezika

Avtorji

  • Saška Horvat Gimnazija Novo mesto

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.111-120

Ključne besede:

medkulturna kompetenca, vrednotenje, ocenjevanje

Povzetek

Usvajanje medkulturne kompetence je pri učenju tujega jezika danes eden izmed pomembnih ciljev. Težave se pojavijo, ker je ocenjevanje še vedno nekako tradicionalno usmerjeno v preverjanje slovničnega znanja, slušnega, pisnega izražanja ter sprejemanja, vrednotenje medkulturne kompetence pa s testi in številčnimi ocenami skorajda ni možno. Pripročnik Developing and Assessing Intercultural Competence, ki so ga izdali 2007 v Centru za Moderne jezike v Gradcu, predstavlja, na kakšen način lahko vrednotimo različne komponente/sestavine medkulturne kompetence.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31. 12. 2011

Številka

Rubrika

Didaktika tujih jezikov

Kako citirati

Horvat, S. (2011). Vrednotenje medkulturne zmožnosti pri pouku tujega jezika. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 111-120. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.111-120