Alternativni način preverjanja znanja: testteachtest pristop v osnovni šoli

Avtorji

  • Anamarija Lah, Karmen Pižorn Pedagoška fakulteta Ljubljana, OŠ Milana Šuštaršiča, Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.121-129

Ključne besede:

TTT, testiratipoučevatitestirati, alternativno ocenjevanje znanja, formalno ocenjevanje znanja, zgodnje poučevanje

Povzetek

Načine preverjanja in ocenjevanja znanja klasično delimo na formalni in alternativni način. Med formalnimi tipi v anglofonskem prostoru ločijo med petimi klasičnimi tipi, medtem ko je pri alternativnem načinu možnosti mnogo več. Ustrezati morajo le trem ključnim kriterijem: 1. združljivost z učnim načrtom, 2. so izvedljivi, 3. so otrokom pri jazni.

Pri nemščini kot interesni dejavnosti v 6. razredu osnovne šole je bil kot alternativni način ocenjevanja izveden preizkus znanja z metodo testiratipoučevatitestirati. Pristop ni samo pokazal stopnje usvojenosti snovi, temveč je pripomogel k spoznanjem, ki vplivajo na samo usvajanje snovi.

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31. 12. 2011

Številka

Rubrika

Didaktika tujih jezikov

Kako citirati

Karmen Pižorn, A. L. (2011). Alternativni način preverjanja znanja: testteachtest pristop v osnovni šoli. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 121-129. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.121-129