Vloga učitelja pri motivaciji učencev za učenje francoščine v Sloveniji

Avtorji

  • Darja Premrl Gimnazija Piran

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.131-149

Ključne besede:

začetna motivacija, motivacijske strategije, učitelji francoščine, francošči na na osnovni šoli, francoščina na gimnaziji

Povzetek

Učitelji francoščine na slovenskih osnovnih šolah in na gimnazijah menijo, da je naloga učitelja, da z različnimi pristopi motivira učence in dijake za delo v razredu, ocenjujejo celo, da učiteljev trud spodbudno deluje na motivacijo nezainteresiranih učencev oz. dijakov. Učitelji torej verjamejo v svoje delo, v svoje znanje in sposobnosti, da učencem francoščino predstavijo tako, da imajo veselje do učenja, da s svojim delom v razredu višajo interes za znanje francoščine. Kljub temu pa kar 78 % učiteljev meni, da bi jim koristilo predavanje na temo motivacija in izmenjava primerov dobrih praks. Analiza kaže, da učitelji zaupajo izbranemu učbeniku, učence najpogosteje motivirajo z lastnim navdušenjem do obravnavane teme in s svojim delovanjem na področju francoščine skrbijo za učiteljev »dober glas«. Dejstvo je, da gre pri motivaciji za dinamičen proces, ki se tudi krajevno in časovno spreminja. Učitelj je del tega procesa, ni pa edini odgovoren za njegov izid.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31.12.2011

Kako citirati

Premrl, D. (2011). Vloga učitelja pri motivaciji učencev za učenje francoščine v Sloveniji. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 131–149. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.131-149

Številka

Rubrike

Didaktika tujih jezikov