Spletno podprto učenje in poučevanje nemščine na sekundarni ravni

Avtorji

  • Saša Podgoršek Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.167-177

Ključne besede:

spletno podprto učenje, e-učenje, kombinirano učenje, spletno učno oko- lje, didaktika tujih jezikov

Povzetek

V prispevku so orisane različne oblike integracije IKT v pouk nemščine. Natančneje je predstavljena le ena oblika, to je spletno podprti pouk. Uspešnost integracije spletno pod- prtega pouka je odvisna od različnih dejavnikov. V prispevku smo se osredotočili na načelo postopnosti, ki ima ključni pomen v petstopenjskem modelu uvajanja spletno podprtega učenja. Model smo v prispevku predstavili in analizirali njegov pomen za spletno podprti pouk nemščine in posredno drugih tujih jezikov.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31.12.2011

Kako citirati

Podgoršek, S. (2011). Spletno podprto učenje in poučevanje nemščine na sekundarni ravni. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 167–177. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.167-177

Številka

Rubrike

Didaktika tujih jezikov