Nekatere težave slovenskih študentov, ki se učijo romunsko

Avtorji

  • Nicolae Stanciu Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.197-207

Ključne besede:

Težave, funkcionalna slovnica, slovenski študenti, romunščina, metode, pedagoške rešitve

Povzetek

Avtor v članku predstavlja težave, na katere so študenti Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani naleteli med učenjem romunskega jezika in predlaga nekaj rešitev, ki so bile preizkušene v razredu. Rešitve, ki jih je uporabil za interpretacijo in popravljanje izražanja študentov vključujejo semantične, pedagoške in pragmatične kriterije ter izhajajo iz funkcionalno kognitivne slovnice. Analiza zajema pogoste in najbolj značilne napake, ki jih je avtor opazil v govoru slovenskih študentov. Članek predstavlja izhodišče za učbenik romunščine, ki bo prirejen posebej za slovensko publiko.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

31. 12. 2011

Številka

Rubrika

Didaktika tujih jezikov

Kako citirati

Stanciu, N. (2011). Nekatere težave slovenskih študentov, ki se učijo romunsko. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 197-207. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.197-207