Učbenika Progetto Italiano Junior 1 IN Progetto Italiano Junior 2

Avtorji

  • Darja Mertelj, Tanja Trebec Benedejčič Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Osnovna šola Divača

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.3.219-225

Ključne besede:

UČBENIKA Progetto Italiano Junior 1 IN Progetto Italiano Junior 2

Povzetek

V recenziji navajava najprej splošni opis lastnosti učbenika, zatem ga razčleniva po posamičnih zmožnostih, kjer poleg prednosti navedeva tudi pomanjkljivosti oz. manj koristne lastnosti učbenika. Zlasti slednje bo moral učitelj, ki želi izvajati kakovosten pouk italijanščine kot tujega jezika, dopolnjevati z gradivi po drugih virih, predvsem egradivi, ki so že in bodo v prihodnje na voljo (za italijanščino kot TJ) v okviru Zavoda za šolstvo RS in egradiv Ministrstva za šolstvo. Recenzija se zaključi s predlogi, kako naj se učbenika Progetto Italiano Junior 1 in Progetto Italiano Junior 2 uporabljata v kombinaciji z ostalimi potrjenimi učbeniškimi kompleti, glede na predznanje učenca ob pričetku tretje triade osnovne šole.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31.12.2011

Kako citirati

Tanja Trebec Benedejčič, D. M. (2011). Učbenika Progetto Italiano Junior 1 IN Progetto Italiano Junior 2. Vestnik Za Tuje Jezike, 3(1-2), 219–225. https://doi.org/10.4312/vestnik.3.219-225

Številka

Rubrike

Recenzije