Frankofonske pravljice pri razvijanju jezikovnih kompetenc

Avtorji

  • Nataša Žugelj Université de Ljubljana Faculté des Lettres

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.7.217-227

Ključne besede:

pripovedke, jezikovne spretnosti, slušno in bralno razumevanje, govorno in pisno

Povzetek

Tradicionalne pripovedke so literarni žanr, ki lahko služi kot odličen avtentični dokument za izpopolnjevanje v tujem jeziku. Če jih opremimo še z raznolikimi in zabavnimi vajami, je lahko učenje tujega jezika za učence različnih starosti zelo prijetna izkušnja. Z različnimi jezikovnimi vajami, ki preverjajo in utrjujejo vse jezikovne spretnosti, se pripovedke izkažejo kot odlična osnova za jezikovno analizo, bogatenje besedišča in izboljšanje izražanja v tujem jeziku. Njihova sorazmerno kratka dolžina in vsebinska prepoznavnost precej olajšata pedagoško delo.

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

30.12.2015

Kako citirati

Žugelj, N. (2015). Frankofonske pravljice pri razvijanju jezikovnih kompetenc. Vestnik Za Tuje Jezike, 7(1), 217–227. https://doi.org/10.4312/vestnik.7.217-227

Številka

Rubrike

Didaktika tujih jezikov