Uporaba avtentičnih posnetkov pri poučevanju italijanščine odraslih

Avtorji

  • Polona Pegam

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.7.267-274

Ključne besede:

avtentični posnetki, italijanščina, jezikovne spretnosti, didaktizacija gradiv

Povzetek

Namen članka je orisati uporabno vrednost avtentičnih posnetkov pri poučevanju italijanščine odraslih. Občasno vključevanje takšnih didaktičnih posnetkov kot dodatnih gradiv v učni proces predstavlja dodatno vrednost pri poučevanju. Izbrani posnetki se prilagajajo skupini in se tudi vsebinsko vključujejo v snov. Tovrstna gradiva predstavljajo privlačen način za urjenje jezikovnih spretnosti in tečajnike spodbujajo k ohranjanju stika z jezikom tudi zunaj učnih ur. Učenje italijanščine ima namreč na območjih, ki so oddaljena od slovensko-italijanske meje, drugačen položaj, saj je tu vsakodnevnega stika z »živim« jezikom manj. Tako z rabo avtentičnih posnetkov povečamo tudi slušni vnos. Če je slušni vnos tudi vizualno podprt, omogoča lažji vnos informacij, hitrejše pomnjenje in zmožnost kasnejšega priklica.

 

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

30. 12. 2015

Številka

Rubrika

Didaktika tujih jezikov

Kako citirati

Pegam, P. (2015). Uporaba avtentičnih posnetkov pri poučevanju italijanščine odraslih. Vestnik Za Tuje Jezike, 7(1), 267-274. https://doi.org/10.4312/vestnik.7.267-274