Vloga kolokacij in frazemov v medijskih ocenah nogometašev

Avtorji

  • Mateja Cerovšek

DOI:

https://doi.org/10.4312/vestnik.10.99-112

Ključne besede:

športni govor, medijske ocene nogometašev, kolokacije, frazemi

Povzetek

Prisotnost frazeoloških enot v športnem besedilu ni naključje. Stalne besedne zveze – po obliki in pomenu ali po rabi – se pojavljajo tudi v podzvrsteh športnega komentarja. V medijskih ocenah športnikov (nogometašev) tako kolokacije in frazemi prevzemajo različne vloge. Nogometni terminološki izrazi so ključni s pragmatičnega vidika, saj omogočajo izražanje na specifičnem športno-nogometnem področju. Obravnavani frazeološki enoti pa imata tudi stilistični vlogi; prva je vezana na skupek novinarskih izrazov, ki spremljajo tip besedila, to je medijski športni govor. Vključenih pa je tudi nemalo besednih zvez, katerih namen je predvsem slogovno razgibati besedilo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

28. 12. 2018

Številka

Rubrika

Jezikoslovje

Kako citirati

Cerovšek, M. (2018). Vloga kolokacij in frazemov v medijskih ocenah nogometašev. Vestnik Za Tuje Jezike, 10(1), 99-112. https://doi.org/10.4312/vestnik.10.99-112