Motivi norosti, brezbrižnosti in kanibalizma kot simboli družbene izprijenosti v Lu Xunovih novelah
DOI:
https://doi.org/10.4312/ars.5.1.109-128Ključne besede:
kitajska književnost, Lu Xun, motiv norosti, motiv brezbrižnosti, motiv kanibalizma, Dnevnik nekega norca, Resnična Zgodba o A QjuPovzetek
This article analyzes two short stories by Lu Xun from his collection Outcry, which came into being at the culmination of the Chinese spiritual rebirth between 1818 and 1922. In “Diary of a Madman” and “The True Story of A Q” the author expresses his conviction that the existing system’s depravity produces “cannibalism,” causes a gradual decline in humanity, and exposes the main defects of human character. The impossibility of destroying the “iron house,” or people’s incapacity to change their “cannibalistic” nature, causes the loss of hope on the side of the “madmen” . It forces them to give up their insightfull knowledge and adapt to the majority. With the repetition of motifs such as “madness,” “indifference,” and “cannibalism,” which constantly recur in Lu Xun’s short stories, the author expressed his vision of traditional Chinese society and his pessimism about the future. At the same time these motifs reflect the author’s state of mind and his everlasting journey between hope and despair, “madness” and “indifference,” and tradition and modernity. If the stories are read in the context of twentieth-century China they can be understood as a direct criticism of the established Chinese society, whose values and norms derive from Confucianism, but they also contain deep symbolic meaning that renders them timeless.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
25.07.2011
Kako citirati
Ilgo, T. . (2011). Motivi norosti, brezbrižnosti in kanibalizma kot simboli družbene izprijenosti v Lu Xunovih novelah. Ars & Humanitas, 5(1), 109–128. https://doi.org/10.4312/ars.5.1.109-128
Številka
Rubrike
Varia
Licenca
Avtorji, ki želijo, da se njihov članek objavi v reviji, se strinjajo z naslednjimi pogoji:
- Pisci besedila potrjujejo, da so avtorji oddanega članka, ki bo predvidoma izšel v reviji Ars & Humanitas v okviru Znanstvene založbe Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana) z navedbo mojega avtorstva z imenom in priimkom. O likovno-grafični in tehnični opremi dela ter o pogojih njegovega trženja odloča založnik.
- Avtorji jamčijo, da je delo njihova avtorska stvaritev, da na njem ne obstajajo pravice tretjih oseb in da z njim niso kršene kakšne druge pravice. V primeru zahtevkov tretjih oseb se avtorji zavezujejo, da bodo varovali interese založnika ter mu povrnil škodo in stroške.
- Avtorji obdržijo materialne avtorske pravice ter založniku priznajo pravico do prve izdaje članka z licenco Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (priznanje avtorstva in deljenje pod istimi pogoji). To pomeni, da se tako besedilo, slike, grafi in druge sestavine dela lahko prosto distribuirajo, reproducirajo, uporabljajo, priobčujejo javnosti in predelujejo, pod pogojem, da se jasno in vidno navede avtorja in naslov tega dela in da se v primeru spremembe, preoblikovanja ali uporabe tega dela v svojem delu, lahko distribuira predelava le pod licenco, ki je enaka tej.
- Avtorji lahko sklenejo dodatne ločene pogodbene dogovore za neizključno distribucijo različice dela, objavljene v reviji, (npr. oddaja v institucionalni repozitorij ali objava v knjigi) z navedbo, da je bilo delo prvič objavljeno v tej reviji.
- Pred postopkom pošiljanja ali med njim lahko avtorji delo objavijo na spletu (npr. v institucionalnih repozitorijih ali na svojih spletnih straneh), k čemur jih tudi spodbujamo, saj lahko to prispeva k plodnim izmenjavam ter hitrejšemu in obsežnejšemu navajanju objavljenega dela.