Evropski spomin in vizualizacija travme: vloga umetniške reprezentacije v medijskem projektu »Begunec_ka sem«

Avtorji

  • Ksenija Vidmar Horvat Univerza v Lljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/ars.10.2.13-30

Ključne besede:

begunska kriza, spomin, mediji, Widad Tamimi, Vesna Bukovec

Povzetek

Članek obravnava medijski projekt avtoric Widad Tamimi in Vesne Bukovec, ki ga je med januarjem in marcem 2016 predstavljal časopis Delo. Projekt je temeljil na srečanjih avtoric z begunci v begunskem centru v času t. i. begunske krize. Avtorici sta pričevanja predelali v pripovedi z ilustracijo. Analiza se osredotoča na pedagoško moč kolaža biografije, fikcije in vizualne reprezentacije in proučuje učinek na javni spomin. Primerjalno ozadje študiji je teorija fotografije in fotografskega spomina v 20. stoletju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Ksenija Vidmar Horvat, Univerza v Lljubljani, Filozofska fakulteta
    Ksenija Vidmar Horvat je redna profesorica za sociologijo kulture in docentka za občo sociologijo na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Njeno področje
    raziskovanja vključuje evropske študije, študije spomina in feministično postkolonialno teorijo. Je vodja interdisciplinarne programske skupine Družbena pogodba v 21. stoletju; http://druzbena-pogodba-21-stoletje.ff.uni-lj.si/.

Prenosi

Objavljeno

21. 12. 2016

Številka

Rubrika

Študije

Kako citirati

Evropski spomin in vizualizacija travme: vloga umetniške reprezentacije v medijskem projektu »Begunec_ka sem«. (2016). Ars & Humanitas, 10(2), 13-30. https://doi.org/10.4312/ars.10.2.13-30