Poučevanje otrok migrantov in beguncev

Avtorji

  • Zala Bojović

DOI:

https://doi.org/10.4312/ars.10.2.149-160

Ključne besede:

otroci, dijaki, Willkommensklasse, didaktika in pedagogika pri usvajanju nemškega jezika, Berlin, opismenjevanje, travmatiziranost

Povzetek

Članek se osredotoča na problematiko vključevanja begunskih in migrantskih otrok brez znanja nemškega jezika v nemški šolski sistem. Obravnava in skuša odgovoriti na vprašanje, kako otroke najhitreje vključiti v šolski vsakdanjik in pri tem najti najučinkovitejši model vključevanja. Osredotoča se na vključevanje otrok v berlinske šole in poskuša predstaviti v praksi preizkušene možnosti vključevanja. Podrobno je razloženo in predstavljeno delovanje v Willkommensklasse, predstavljene so tudi posebnosti takšnega razreda. Razložena in ovrednotena sta dva koncepta Willkommensklasse, ki sta se razvila v praksi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Zala Bojović
    Zala Bojović je magistrica profesorica nemškega jezika in poučuje nemški jezik v »Willkommensklasse« na osnovni šoli Möwensee-Grundschule v Berlinu. Leta 2014 je na Filozofski fakulteti v Ljubljani zaključila drugostopenjski pedagoški študijski program Nemščina. Po končanem študiju je opravljala prakso pri poslancu Franku Schwabeju (SPD) v nemškem Bundestagu, kjer je nato prevzela mesto vodje poslanske pisarne. Sodelovala je na okrogli mizi o vključevanju otrok priseljencev v slovenski izobraževalni sistem, ki jo je pripravil Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (SVIZ).

Prenosi

Objavljeno

22. 12. 2016

Številka

Rubrika

Študije

Kako citirati

Bojović, Z. (2016). Poučevanje otrok migrantov in beguncev. Ars & Humanitas, 10(2), 149-160. https://doi.org/10.4312/ars.10.2.149-160