Poučevanje otrok migrantov in beguncev

Avtorji

  • Zala Bojović

DOI:

https://doi.org/10.4312/ars.10.2.149-160

Ključne besede:

otroci, dijaki, Willkommensklasse, didaktika in pedagogika pri usvajanju nemškega jezika, Berlin, opismenjevanje, travmatiziranost

Povzetek

Članek se osredotoča na problematiko vključevanja begunskih in migrantskih otrok brez znanja nemškega jezika v nemški šolski sistem. Obravnava in skuša odgovoriti na vprašanje, kako otroke najhitreje vključiti v šolski vsakdanjik in pri tem najti najučinkovitejši model vključevanja. Osredotoča se na vključevanje otrok v berlinske šole in poskuša predstaviti v praksi preizkušene možnosti vključevanja. Podrobno je razloženo in predstavljeno delovanje v Willkommensklasse, predstavljene so tudi posebnosti takšnega razreda. Razložena in ovrednotena sta dva koncepta Willkommensklasse, ki sta se razvila v praksi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Zala Bojović

Zala Bojović je magistrica profesorica nemškega jezika in poučuje nemški jezik v »Willkommensklasse« na osnovni šoli Möwensee-Grundschule v Berlinu. Leta 2014 je na Filozofski fakulteti v Ljubljani zaključila drugostopenjski pedagoški študijski program Nemščina. Po končanem študiju je opravljala prakso pri poslancu Franku Schwabeju (SPD) v nemškem Bundestagu, kjer je nato prevzela mesto vodje poslanske pisarne. Sodelovala je na okrogli mizi o vključevanju otrok priseljencev v slovenski izobraževalni sistem, ki jo je pripravil Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (SVIZ).

Prenosi

Objavljeno

22.12.2016

Kako citirati

Bojović, Z. (2016). Poučevanje otrok migrantov in beguncev. Ars & Humanitas, 10(2), 149–160. https://doi.org/10.4312/ars.10.2.149-160

Številka

Rubrike

Študije