Otrokove pravice in preventivno vzgojno delovanje v javni osnovni šoli kot odgovor na nasilje in odklonsko vedenje
DOI:
https://doi.org/10.4312/ars.12.1.124-138Ključne besede:
nasilje, empatija, sodobna umetnost, medpredmetne povezavePovzetek
Avtorici v prispevku analizirata pomen vzgojne zasnove in preventivnega vzgojnega delovanja v osnovni šoli ter utemeljujeta potrebo po sistematičnem načrtovanju, izvajanju, spremljanju in evalviranju vzgojne dejavnosti v javni osnovni šoli. Izhajata iz predpostavke, da družbene spremembe vplivajo tudi na spremembe v socializaciji otrok in mladine. Izpostavita kompleksnost dejavnikov, ki prispevajo k neprimernemu, agresivnemu ali nasilnemu vedenju. Prikažeta teorije anomije, interakcionistične teorije kot osnove za analizo odklonskega vedenja in predstavita preventivno disciplino kot odgovor na vzgojne težave, nasilje in odklonsko vedenje v javni osnovni šoli.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.