Jacobus Publicius in njegov učenec. Umetnost spominjanja kot akademska vaja v pouku na erfurtski univerzi

Avtorji

  • Angelika Kemper Alpen-Adria-Universität Klagenfurt

DOI:

https://doi.org/10.4312/ars.12.2.271-284

Ključne besede:

Univerza v Erfurtu, mnemotehnika, umetnost pomnjenja, Jacobus Publicius, pozni srednji vek, zgodnji humanizem, retorika, askeza

Povzetek

Članek se ukvarja z mnemotehničnim poukom na Univerzi v Erfurtu v zgodnjem humanizmu. V središču dogajanja je humanist Jacobus Publicius, ki je začasno poučeval v Erfurtu in pri tem podajal uspešno doktrino pomnjenja. Študentski zapisek njegovega slušatelja kaže orise njegovega nauka in »iz prve roke« daje dragocene vpoglede v praktično poučevanje mnemotehnike, ki ga je sicer pri raziskovanju komajda mogoče pojasniti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Angelika Kemper, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt

Angelika Kemper je študirala germanistiko in latinsko filologijo ter srednje-/novolatinsko filologijo na univerzah v Mannheimu in Heidelbergu. Promovirala je leta 2006. Od leta 2013 deluje na Univerzi v Celovcu, in sicer na področju starejšega nemškega jezika in književnosti.

Objavljeno

27.12.2018

Kako citirati

Kemper, A. (2018). Jacobus Publicius in njegov učenec. Umetnost spominjanja kot akademska vaja v pouku na erfurtski univerzi. Ars & Humanitas, 12(2), 271–284. https://doi.org/10.4312/ars.12.2.271-284

Številka

Rubrike

Študije