Prepričevalna moč sodobnega političnega in medijskega diskurza

Avtorji

  • Katja Plemenitaš Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Tatjana Marvin Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/ars.14.1.5-9

Ključne besede:

družbeni mediji, politična komunikacija, nevtralnost medijev

Povzetek

Današnji čas je prinesel pomembne spremembe v načinu, kako komuniciramo drug z drugim. Tehnološki napredek in razmah družbenih medijev sta vplivala tako na informativne medije kot na sodobni politični prostor, kar ima pomembne posledice za politični govor. Vloga družbenih medijev v politični komunikaciji se je povečala, saj politiki čedalje bolj neposredno komunicirajo z javnostjo brez posredništva tradicionalnih medijev. Poleg tega je čedalje bolj pod vprašajem nevtralnost osrednjih medijev pri poročanju, saj so vedno bolj odvisni od oglaševanja in tako pod posrednim ali neposrednim vplivom različnih korporativnih ali državnih sponzorjev. Tako smo se znašli v času, ko vse več ljudi informacije pridobi v družbenih medijih, medtem ko so izrazi dezinformacija, lažne novice, postresničnost, sovražni govor in teorije zarote postali vsakdanji del govora. V novem javnem prostoru komunikacije se pogosto zgodi, da je to, kar kdo dojema kot teorijo zarote, za koga drugega resničnost, da so to, kar kdo dojema kot dejstva, za koga drugega lažne novice, in da je to, kar kdo dojema kot sovražni govor, za koga drugega svoboda govora.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

/

Objavljeno

22. 06. 2020

Kako citirati

Plemenitaš, K., & Marvin, T. (2020). Prepričevalna moč sodobnega političnega in medijskega diskurza. Ars & Humanitas, 14(1), 5-9. https://doi.org/10.4312/ars.14.1.5-9