Ali beremo maturitetne romane z užitkom?
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.48.1.7-20Povzetek
Branje maturitetnega romana Alamut (1938) je lahko užitek, če učitelj pri vodenju analitično–ustvarjalnega branja spreminja svoje vloge od spremljevalca do usmerjevalca učenčevega branja, hkrati pa navaja učence k razbiranju večplastnosti romana. V prispevku sem predlagala nekaj možnosti približevanja romanu po zgodovinski, filozofsko–religiozni in psihološki poti, ko sem Bartolov roman predstavila kot skico za sproščujoče in učinkovito literarno branje.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.01.2003
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2024 Alojzija Zupan Sosič
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Zupan Sosič, A. (2003). Ali beremo maturitetne romane z užitkom?. Jezik in Slovstvo, 48(1), 7-20. https://doi.org/10.4312/jis.48.1.7-20