Napaka v ogledalu procesa učenja tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.48.2.17-26Povzetek
V razpravi predstavljamo metodo analize napak kot enega od možnih pristopov pri analizi in interpretaciji jezikovne produkcije tistih, ki se učijo tujega jezika – v našem primeru in kot ilustriramo tudi z zgledi – slovenščino. Napako definiramo kot neuspel del jezika in kot obliko ali kombinacijo oblik, ki jih tvori učeči se posameznik. Gre za oblike, ki jih v enakem kontekstu in v enakih pogojih govorci prvega jezika ne bi tvorili. Na kratko predstavljamo korake v metodi analize napak: od zbiranja gradiva, prepoznavanja napak, njihovega opisa, klasifikacije do vrednotenja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2003
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2003 Nataša Pirih Svetina

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Pirih Svetina, N. (2003). Napaka v ogledalu procesa učenja tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 48(2), 17-26. https://doi.org/10.4312/jis.48.2.17-26