Mateja Šega, O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.48.2.53-72Povzetek
Pričujoči sestavek skuša predstaviti rezultate drugega dela raziskave otrokove recepcijske sposobnosti, povezane z njegovo miselno shemo pravljica, ki smo jo opravili na Oddelku za razredni pouk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru. V okviru kvalitativne analize rezultatov produktivnega ustvarjalnega postopka in analize rezultatov vodenega intervjuja smo preučevali otrokov horizont pričakovanj, povezan s pravljičnimi književnimi osebami, in tako posredno preverjali ustreznost v učnem načrtu za prvo in drugo triletje devetletke zastavljenih aproksimativnih literarnorecepcijskih ciljev, povezanih z zaznavanjem, razumevanjem in vrednotenjem književne osebe sploh (cilj 4.1.1./2:1,2,3) in pravljičnih književnih oseb posebej (cilj 4.1.1./4.2).Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2003
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2003 Metka Kordigel

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Kordigel, M. (2003). Mateja Šega, O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja. Jezik in Slovstvo, 48(2), 53-72. https://doi.org/10.4312/jis.48.2.53-72