Srednješolske književne vsebine na recepcijskem situ

Avtorji

  • Alenka Žbogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.48.5.39-50

Povzetek

V razpravi je osvetljena kompleksnost in odgovornost procesa izbire in diferenciacije srednješolskih književnih vsebin. Navedeni so kriteriji, ki jih pri tem velja upoštevati. Teoretična izhodišča teorije recepcije, didaktike književnosti in literarne teorije (konkretno kratke zgodbe in novele) ter izsledki eksperimenta, izvedenega med dijaki 4. letnika gimnazije in srednje strokovne in tehniške šole, so služili sooblikovanju kriterijev. Predstavljeno je, kaj radi berejo mlajši in starejši pubertetniki, za slednje pa tudi, kako berejo. Članek sklepajo konkretni predlogi umetnostnih besedil (kratkih zgodb in novel) in pojmov za interpretacijo, diferenciranih za različne stopnje (prvi ter četrti letnik) ter programe izobraževanja (gimnazije in 4-letne srednje strokovne in tehniške šole).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.05.2003

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Žbogar, A. (2003). Srednješolske književne vsebine na recepcijskem situ. Jezik in Slovstvo, 48(5), 39-50. https://doi.org/10.4312/jis.48.5.39-50