Srednješolske književne vsebine na recepcijskem situ
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.48.5.39-50Povzetek
V razpravi je osvetljena kompleksnost in odgovornost procesa izbire in diferenciacije srednješolskih književnih vsebin. Navedeni so kriteriji, ki jih pri tem velja upoštevati. Teoretična izhodišča teorije recepcije, didaktike književnosti in literarne teorije (konkretno kratke zgodbe in novele) ter izsledki eksperimenta, izvedenega med dijaki 4. letnika gimnazije in srednje strokovne in tehniške šole, so služili sooblikovanju kriterijev. Predstavljeno je, kaj radi berejo mlajši in starejši pubertetniki, za slednje pa tudi, kako berejo. Članek sklepajo konkretni predlogi umetnostnih besedil (kratkih zgodb in novel) in pojmov za interpretacijo, diferenciranih za različne stopnje (prvi ter četrti letnik) ter programe izobraževanja (gimnazije in 4-letne srednje strokovne in tehniške šole).Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.05.2003
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2003 Alenka Žbogar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2003). Srednješolske književne vsebine na recepcijskem situ. Jezik in Slovstvo, 48(5), 39-50. https://doi.org/10.4312/jis.48.5.39-50