Poučevanje, učenje in pomnjenje leksike drugega/tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.35-47Povzetek
V prispevku je v opisana vloga, ki jo je zavzemalo poučevanje/učenje leksike pri metodah in pristopih, ki so se v preteklosti uporabljali za poučevanje drugih/tujih jezikov. Poseben poudarek je na trenutnih tendencah poučevanja/učenja leksike, hkrati pa članek prinaša še vpogled v proces usvajanja leksike in hipoteze o pomnjenju pomenskih prvin jezika. Teoretična izhodišča so bila zbrana predvsem na podlagi tujejezične literature, pri čemer pa avtorica skuša opozarjati na jezikovno specifičnost slovenščine.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2004
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2004 Mojca Jesenovec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Jesenovec, M. (2004). Poučevanje, učenje in pomnjenje leksike drugega/tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 49(3-4), 35-47. https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.35-47