Poučevanje, učenje in pomnjenje leksike drugega/tujega jezika

Avtorji

  • Mojca Jesenovec

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.35-47

Povzetek

V prispevku je v opisana vloga, ki jo je zavzemalo poučevanje/učenje leksike pri metodah in pristopih, ki so se v preteklosti uporabljali za poučevanje drugih/tujih jezikov. Poseben poudarek je na trenutnih tendencah poučevanja/učenja leksike, hkrati pa članek prinaša še vpogled v proces usvajanja leksike in hipoteze o pomnjenju pomenskih prvin jezika. Teoretična izhodišča so bila zbrana predvsem na podlagi tujejezične literature, pri čemer pa avtorica skuša opozarjati na jezikovno specifičnost slovenščine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2004

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Jesenovec, M. (2004). Poučevanje, učenje in pomnjenje leksike drugega/tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 49(3-4), 35-47. https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.35-47