Kolokacije in učenje tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.49-62Povzetek
članek odpira vprašanje učenja leksike kot enega od osrednjih vprašanj učenja tujega jezika. Učenje leksike sopostavi učenju gramatike in opozori na dejstvo, da se pri komunikacijsko usmerjenem učenju jezika s težiščem na leksiki, ki jo razumemo bistveno širše kot le nabor posameznih leksemov, hkrati spoznava tudi velik del gramatike tujega jezika. Ob zavedanju, da v možganih skladiščimo slovar kot komunikacijske dele jezika in ne posamezne lekseme, se v nadaljevanju usmeri k predstavitvi kolokacij kot enemu najpomembnejših segmentov učenja leksike in njihovi umestitvi v kontrastivno situacijo. Ob tem kot mogoči model pri njihovem učenju in usvajanju ponudi model leksikalnih funkcij, izhajajoč iz izkušenj avtorjev članka pri učenju slovenščine in angleščine kot tujega jezika.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2004
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2004 Vojko Gorjanc, Primož Jurko
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Gorjanc, V., & Jurko, P. (2004). Kolokacije in učenje tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 49(3-4), 49-62. https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.49-62