Ali je književnost pri pouku slovenščine kot tujega jezika lahko zanimiva?

Avtorji

  • Meta Grosman

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.123-132

Povzetek

Pouk književnosti je pri pouku tujega jezika zelo produktivna sestavina, če je zasnovan tako, da upošteva celostno naravo književnih del, da upošteva lastnosti in prepričanja bralstva ter da se zaveda narave sprejemanja literature kot medkulturne dejavnosti. Ob teh temeljnih pogojih pa je treba konkretno umestitev književnosti prilagoditi profilu učečih se tujega jezika.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2004

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Grosman, M. (2004). Ali je književnost pri pouku slovenščine kot tujega jezika lahko zanimiva?. Jezik in Slovstvo, 49(3-4), 123-132. https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.123-132