Besedni red, usvajanje prvega in učenje drugega/tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.145-157Povzetek
Avtorica v prvem delu članku razpravlja o značilnostih procesa učenja tujega jezika in dejavnikih, ki nanj vplivajo. Proces primerja tudi s procesom usvajanja prvega jezika in ugotavlja, da sta si učenje tujega jezika in usvajanje prvega jezika med seboj v mnogočem podobna, da pa se na nekaterih točkah tudi zelo razlikujeta, predvsem kar zadeva spoznavno zmožnost, če seveda učeči se tujega jezika niso otroci. V drugem delu pa se ustavi ob vprašanju besednega reda in njegovi obravnavi v literaturi in izpelje sklep o pomembnosti obravnave besednega reda pri pouku slovenščine kot tujega jezika.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2004
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2004 Simona Kranjc
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Kranjc, S. (2004). Besedni red, usvajanje prvega in učenje drugega/tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 49(3-4), 145-157. https://doi.org/10.4312/jis.49.3-4.145-157