Jezikovna ozaveščenost kot motivator zanimanja za jezik
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.50.5.3-19Povzetek
Prispevek se zavzema za pouk, ki bi omogočal trajnejše jezikovno znanje in v našem času nujno potrebno funkcionalno pismenost. Posodobitve pouka, ki so jih za dviganje pismenosti uvedli v nekaterih evropskih državah, kažejo, da je za udejanjanje takega pouka potrebno pri učencih razviti jezikovno ozaveščenost, se pravi poglobljeno poznavanje pomena in vloge jezika v človekovem življenju za ustvarjanje in vzdrževanje človeških vezi, za družbeno delovanje, za mišljenje in uspešno učenje. Prepričljivo znanje o dejanskih jezikovnih rabah pri učencih spodbuja zanimanje za delovanje jezika in jih motivira za dejavno rabo. Za doseganje tega cilja pa je potrebna tudi vedno prisotna učiteljeva spodbuda in skrb za učenčevo pozitivno samopodobo ter sproščeno vzdušje, ki vabi k sodelovanju učencev in učitelja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.05.2005
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2005 Meta Grosman

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Grosman, M. (2005). Jezikovna ozaveščenost kot motivator zanimanja za jezik. Jezik in Slovstvo, 50(5), 3-19. https://doi.org/10.4312/jis.50.5.3-19