Jezikovna ozaveščenost kot motivator zanimanja za jezik

Avtorji

  • Meta Grosman

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.50.5.3-19

Povzetek

Prispevek se zavzema za pouk, ki bi omogočal trajnejše jezikovno znanje in v našem času nujno potrebno funkcionalno pismenost. Posodobitve pouka, ki so jih za dviganje pismenosti uvedli v nekaterih evropskih državah, kažejo, da je za udejanjanje takega pouka potrebno pri učencih razviti jezikovno ozaveščenost, se pravi poglobljeno poznavanje pomena in vloge jezika v človekovem življenju za ustvarjanje in vzdrževanje človeških vezi, za družbeno delovanje, za mišljenje in uspešno učenje. Prepričljivo znanje o dejanskih jezikovnih rabah pri učencih spodbuja zanimanje za delovanje jezika in jih motivira za dejavno rabo. Za doseganje tega cilja pa je potrebna tudi vedno prisotna učiteljeva spodbuda in skrb za učenčevo pozitivno samopodobo ter sproščeno vzdušje, ki vabi k sodelovanju učencev in učitelja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.05.2005

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Grosman, M. (2005). Jezikovna ozaveščenost kot motivator zanimanja za jezik. Jezik in Slovstvo, 50(5), 3-19. https://doi.org/10.4312/jis.50.5.3-19