Za dejaven pouk književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.52.1.55-66Povzetek
Opisujem dejavno metodo poučevanja književnosti, imenovano problemsko-ustvarjalni pouk, navajam številne prednosti, zabeležene v tujih in domačih študijah, pa tudi pomanjkljivosti te metode. Utemeljujem, zakaj je premik od t. i. paradigme poučevanja (teaching paradigm) k t. i. paradigmi učenja (learning paradigm) smiseln tudi pri pouku književnosti ter kakšne so posledice takega premika za književni pouk, posebej za učitelja in učenca.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2007
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2007 Alenka Žbogar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2007). Za dejaven pouk književnosti. Jezik in Slovstvo, 52(1), 55-66. https://doi.org/10.4312/jis.52.1.55-66