Za dejaven pouk književnosti

Avtorji

  • Alenka Žbogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.52.1.55-66

Povzetek

Opisujem dejavno metodo poučevanja književnosti, imenovano problemsko-ustvarjalni pouk, navajam številne prednosti, zabeležene v tujih in domačih študijah, pa tudi pomanjkljivosti te metode. Utemeljujem, zakaj je premik od t. i. paradigme poučevanja (teaching paradigm) k t. i. paradigmi učenja (learning paradigm) smiseln tudi pri pouku književnosti ter kakšne so posledice takega premika za književni pouk, posebej za učitelja in učenca.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2007

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Žbogar, A. (2007). Za dejaven pouk književnosti. Jezik in Slovstvo, 52(1), 55-66. https://doi.org/10.4312/jis.52.1.55-66