Funkcionalna pismenost bodočih vzgojiteljev ter učiteljev razrednega pouka

Avtorji

  • Darija Skubic

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.55.1-2.91-106

Ključne besede:

funkcionalna pismenost | vzgojitelji | učitelji | vrtec | osnovna šola

Povzetek

V članku spregovorim o funkcionalni pismenosti bodočih vzgojiteljev in vzgojiteljic ter učiteljev in učiteljic razrednega pouka. V prvem delu najprej opredelim pojem funkcionalne pismenosti, ki se je spreminjal in se še spreminja glede na potrebe in zahteve aktualne družbe, nato spregovorim o pomembnosti sporazumevalnih dejavnosti za uspešen razvoj pismenosti, o vrstah funkcionalne pismenosti ter o načinih ocenjevanja oz. merjenja funkcionalne pismenosti. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, v kateri sem primerjala funkcionalno pismenost skupine bodočih vzgojiteljev in vzgojiteljic ter bodočih učiteljev in učiteljic razrednega pouka.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2010

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Skubic, D. (2010). Funkcionalna pismenost bodočih vzgojiteljev ter učiteljev razrednega pouka. Jezik in Slovstvo, 55(1-2), 91-106. https://doi.org/10.4312/jis.55.1-2.91-106