Funkcionalna pismenost bodočih vzgojiteljev ter učiteljev razrednega pouka
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.55.1-2.91-106Ključne besede:
funkcionalna pismenost | vzgojitelji | učitelji | vrtec | osnovna šolaPovzetek
V članku spregovorim o funkcionalni pismenosti bodočih vzgojiteljev in vzgojiteljic ter učiteljev in učiteljic razrednega pouka. V prvem delu najprej opredelim pojem funkcionalne pismenosti, ki se je spreminjal in se še spreminja glede na potrebe in zahteve aktualne družbe, nato spregovorim o pomembnosti sporazumevalnih dejavnosti za uspešen razvoj pismenosti, o vrstah funkcionalne pismenosti ter o načinih ocenjevanja oz. merjenja funkcionalne pismenosti. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, v kateri sem primerjala funkcionalno pismenost skupine bodočih vzgojiteljev in vzgojiteljic ter bodočih učiteljev in učiteljic razrednega pouka.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2010
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2010 Darija Skubic
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Skubic, D. (2010). Funkcionalna pismenost bodočih vzgojiteljev ter učiteljev razrednega pouka. Jezik in Slovstvo, 55(1-2), 91-106. https://doi.org/10.4312/jis.55.1-2.91-106