Metodologija književnodidaktičnega raziskovanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.31-42Ključne besede:
kvalitativno in kvantitativno pedagoško raziskovanje | pedagoški eksperiment | anketa | vzorčenje | metodologija književnodidaktičnega raziskovanjaPovzetek
Pedagoško raziskovanje 20. stoletja zaznamuje prehod od izrazito kvantitativne h kvalitativni metodologiji. Za književnodidaktično raziskovanje se zdi ustrezno kombiniranje kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod. Članek definira temeljne pojme kvantitativnega raziskovanja, in sicer pedagoški eksperiment, anketo, statistično relevantni vzorec, ter prikazuje dva uspešna modela kombiniranja opisanih metodoloških načel na področju književnodidaktičnega raziskovanja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2011
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2011 Alenka Žbogar
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2011). Metodologija književnodidaktičnega raziskovanja. Jezik in Slovstvo, 56(3-4), 31-42. https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.31-42