Metodologija književnodidaktičnega raziskovanja

Avtorji

  • Alenka Žbogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.31-42

Ključne besede:

kvalitativno in kvantitativno pedagoško raziskovanje | pedagoški eksperiment | anketa | vzorčenje | metodologija književnodidaktičnega raziskovanja

Povzetek

Pedagoško raziskovanje 20. stoletja zaznamuje prehod od izrazito kvantitativne h kvalitativni metodologiji. Za književnodidaktično raziskovanje se zdi ustrezno kombiniranje kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod. Članek definira temeljne pojme kvantitativnega raziskovanja, in sicer pedagoški eksperiment, anketo, statistično relevantni vzorec, ter prikazuje dva uspešna modela kombiniranja opisanih metodoloških načel na področju književnodidaktičnega raziskovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2011

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Žbogar, A. (2011). Metodologija književnodidaktičnega raziskovanja. Jezik in Slovstvo, 56(3-4), 31-42. https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.31-42