Sporazumevalna zmožnost – eden izmed temeljnih ciljev pouka slovenščine
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.111-130Ključne besede:
sporazumevalna zmožnost | sestavine sporazumevalne zmožnosti | razvijanje sporazumevalne zmožnosti pri pouku slovenščine | učni načrt za slovenščino v osnovni šoliPovzetek
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini je eden izmed temeljnih ciljev sodobnega pouka pri predmetu slovenščina v osnovni šoli. V prispevku so najprej predstavljeni pojmovanje in modeli sporazumevalne zmožnosti, znani iz tuje in domače strokovne literature, nato pa njeno razumevanje in način razvijanja pri pouku slovenščine, izhajajoča iz posodobljenega učnega načrta za slovenščino (2011).Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2011
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2011 Marja Bešter

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Bešter, M. (2011). Sporazumevalna zmožnost – eden izmed temeljnih ciljev pouka slovenščine. Jezik in Slovstvo, 56(3-4), 111-130. https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.111-130