Sporazumevalna zmožnost – eden izmed temeljnih ciljev pouka slovenščine

Avtorji

  • Marja Bešter

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.111-130

Ključne besede:

sporazumevalna zmožnost | sestavine sporazumevalne zmožnosti | razvijanje sporazumevalne zmožnosti pri pouku slovenščine | učni načrt za slovenščino v osnovni šoli

Povzetek

Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini je eden izmed temeljnih ciljev sodobnega pouka pri predmetu slovenščina v osnovni šoli. V prispevku so najprej predstavljeni pojmovanje in modeli sporazumevalne zmožnosti, znani iz tuje in domače strokovne literature, nato pa njeno razumevanje in način razvijanja pri pouku slovenščine, izhajajoča iz posodobljenega učnega načrta za slovenščino (2011).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2011

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Bešter, M. (2011). Sporazumevalna zmožnost – eden izmed temeljnih ciljev pouka slovenščine. Jezik in Slovstvo, 56(3-4), 111-130. https://doi.org/10.4312/jis.56.3-4.111-130