Razumevanje frazemov pri učenju in poučevanju slovenščine kot drugega/tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.56.5-6.93-108Ključne besede:
frazemi | razumevanje frazemov | psiholingvistika | prekrivnost frazemov | slovenščinakot drugi/tuji jezikPovzetek
V prispevku avtorica ugotavlja, kako slovenske frazeme razumejo tisti, ki se učijo slovenščino kot drugi ali tuji jezik na Filozofski fakulteti v Ljubljani v okviru Centra za slovenščino kot drugi/tuji jezik, in kaj vpliva na stopnjo razumevanja. V prvem delu predstavi, kako poteka razumevanje frazemov, in osvetli področje psiholingvistike, v nadaljevanju pa se osredotoči na stopnjo razumevanja frazemov v sobesedilu (v primerjavi s stopnjo razumevanja frazemov v slovarski obliki). Ob tem ugotavlja, do kolikšne mere na razumevanje frazemov vplivajo spol, starost, poklic in jezik, ki ga vprašanec obvlada kot prvi/materni, ter koliko vpliva znanje drugih tujih jezikov.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.05.2011
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2011 Katarina Rigler Šilc

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Rigler Šilc, K. (2011). Razumevanje frazemov pri učenju in poučevanju slovenščine kot drugega/tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 56(5-6), 93-108. https://doi.org/10.4312/jis.56.5-6.93-108