Tekmovanje za Cankarjevo priznanje v luči nekaterih primerjav

Avtorji

  • Boža Krakar Vogel

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.57.1-2.7-17

Ključne besede:

tekmovanja v znanju | primerjave | taksonomija | vsebine in oblike preverjanja

Povzetek

V članku so podane primerjave aktualnega koncepta tekmovanja za Cankarjevo priznanje z nekaterimi drugimi šolskimi tekmovanji v znanju jezikov in drugih področij družboslovja in naravoslovja ter s tekmovanji v materinščini v sosednjih državah. Posebej sta prikazani tekmovanji v znanju madžarskega jezika in književnosti za gimnazijce na Madžarskem, ki sta kompleksni tako po vsebini kakor po taksonomski zahtevnosti tekmovalnih dejavnosti. Na podlagi tega opisa je dodanih nekaj refleksij v zvezi s tem, katere možnosti se še kažejo pri tekmovanju za Cankarjevo priznanje, od preverjanja strategij testnega branja do preverjanja poznavanja jezika, pa tudi (med)kulturne zavesti in razgledanosti na podlagi poznavanja literature kot sistema.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2012

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Krakar Vogel, B. (2012). Tekmovanje za Cankarjevo priznanje v luči nekaterih primerjav. Jezik in Slovstvo, 57(1-2), 7-17. https://doi.org/10.4312/jis.57.1-2.7-17