Tekmovanje za Cankarjevo priznanje v luči nekaterih primerjav
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.57.1-2.7-17Ključne besede:
tekmovanja v znanju | primerjave | taksonomija | vsebine in oblike preverjanjaPovzetek
V članku so podane primerjave aktualnega koncepta tekmovanja za Cankarjevo priznanje z nekaterimi drugimi šolskimi tekmovanji v znanju jezikov in drugih področij družboslovja in naravoslovja ter s tekmovanji v materinščini v sosednjih državah. Posebej sta prikazani tekmovanji v znanju madžarskega jezika in književnosti za gimnazijce na Madžarskem, ki sta kompleksni tako po vsebini kakor po taksonomski zahtevnosti tekmovalnih dejavnosti. Na podlagi tega opisa je dodanih nekaj refleksij v zvezi s tem, katere možnosti se še kažejo pri tekmovanju za Cankarjevo priznanje, od preverjanja strategij testnega branja do preverjanja poznavanja jezika, pa tudi (med)kulturne zavesti in razgledanosti na podlagi poznavanja literature kot sistema.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2012
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2012 Boža Krakar Vogel

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Krakar Vogel, B. (2012). Tekmovanje za Cankarjevo priznanje v luči nekaterih primerjav. Jezik in Slovstvo, 57(1-2), 7-17. https://doi.org/10.4312/jis.57.1-2.7-17