Ali osnovnošolski učitelji aktivno vključujejo učence priseljence v pouk?

Avtorji

  • Ines Budinoska

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.58.3.75-88

Ključne besede:

učenci priseljenci, jezikovna integracija, strategije učiteljev pri vključevanju učencev priseljencev, mnenja učiteljev o vključevanju učencev priseljencev

Povzetek

V prispevku so predstavljeni izsledki raziskave, ki je bila narejena v okviru doktorskega študija. Raziskava se osredotoča na učitelje kot oblikovalce in usmerjevalce pedagoškega procesa. Osrednje vprašanje je, ali in kako učitelji prilagajajo svoje delo pri rednem pouku, če so v razredu tudi učenci priseljenci, ki so se pred kratkim všolali v slovensko osnovno šolo in še ne (po)znajo slovenskega jezika. Zanimalo nas je, katere strategije uporabljajo učitelji oz. kako dejansko poteka jezikovno in siceršnje vključevanje otrok priseljencev v šolsko prakso ter ali prihaja do morebitnega razkoraka med deklarativno izraženimi mnenji učiteljev o vključevanju učencev priseljencev v pouk in njihovimi dejanskimi oz. uporabljenimi praksami.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2013

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Budinoska, I. (2013). Ali osnovnošolski učitelji aktivno vključujejo učence priseljence v pouk?. Jezik in Slovstvo, 58(3), 75-88. https://doi.org/10.4312/jis.58.3.75-88