Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti

Avtorji

  • Jožica Jožef Beg

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.59.1.69-81

Ključne besede:

literarna zmožnost, ključne zmožnosti, književnost v šolskih kurikulih, srednja šola

Povzetek

Članek obravnava specifičnost literarnobralne zmožnosti v primerjavi s splošnobralno zmožnostjo ter podaja primerjavo vloge književnosti v evropskih šolskih kurikulih, iz katere je razvidno, da pouk književnosti v slovenskih srednjih šolah sledi evropskim trendom. S predstavitvijo nekaterih definicij in tipologij literarne zmožnosti opozarja na različne strokovne pristope v domači in tuji strokovni literaturi ter opredeljuje mesto razvijanja zmožnosti literarnega branja znotraj kompetenčnega pristopa k pouku književnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2014

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Jožef Beg, J. (2014). Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti. Jezik in Slovstvo, 59(1), 69-81. https://doi.org/10.4312/jis.59.1.69-81