Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti

Avtorji

  • Jožica Jožef Beg

Ključne besede:

literarna zmožnost, ključne zmožnosti, književnost v šolskih kurikulih, srednja šola

Povzetek

Članek obravnava specifičnost literarnobralne zmožnosti v primerjavi s splošnobralno zmožnostjo ter podaja primerjavo vloge književnosti v evropskih šolskih kurikulih, iz katere je razvidno, da pouk književnosti v slovenskih srednjih šolah sledi evropskim trendom. S predstavitvijo nekaterih definicij in tipologij literarne zmožnosti opozarja na različne strokovne pristope v domači in tuji strokovni literaturi ter opredeljuje mesto razvijanja zmožnosti literarnega branja znotraj kompetenčnega pristopa k pouku književnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Jožef Beg, J. (2024). Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti. Jezik in Slovstvo, 59(1), 69-81. https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/17594

Podobni članki

1-10 od 179

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.