Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.59.1.69-81Ključne besede:
literarna zmožnost, ključne zmožnosti, književnost v šolskih kurikulih, srednja šolaPovzetek
Članek obravnava specifičnost literarnobralne zmožnosti v primerjavi s splošnobralno zmožnostjo ter podaja primerjavo vloge književnosti v evropskih šolskih kurikulih, iz katere je razvidno, da pouk književnosti v slovenskih srednjih šolah sledi evropskim trendom. S predstavitvijo nekaterih definicij in tipologij literarne zmožnosti opozarja na različne strokovne pristope v domači in tuji strokovni literaturi ter opredeljuje mesto razvijanja zmožnosti literarnega branja znotraj kompetenčnega pristopa k pouku književnosti.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2014
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Jožica Jožef Beg

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Jožef Beg, J. (2014). Pogledi na literarno zmožnost v didaktiki književnosti. Jezik in Slovstvo, 59(1), 69-81. https://doi.org/10.4312/jis.59.1.69-81